torsdag 6. februar 2014

Søtt som sukker...





Jeg har ikke kastet meg på den store vimpelbølgen, men så kom jeg over denne utgaven som er heklet og da måtte jeg jo prøve meg. Det passet fint å begynne på et hjerteprosjekt (det kommer mer...) denne måneden som inneholder to hyggelige hjertedager. Morsdag og Valentin. Jeg ser mest fram til morsdagen. Det blir min andre morsdag og siden det tok så lang til å bli mor , varmer det ekstra godt å kunne feire denne dagen. Du finner oppskriften på vimplene på den fine bloggen loopsan


Det er ikke så lett å få et godt innebilde, men her henger de som en daglig påminnelse til mannen om dagene som kommer. Jeg har forventninger...


Enda mer sukker...
Det går dårlig med slankekuren etter jul. Vi er alt for glad i å kose oss og bruker hver anledning vi har til å gjøre hverdagen til en fest... ikke bra...men deilig....
Denne fantastiske vinteroverraskelsen, rykende varm utenpå og iskald inni, kan du finne oppskriften på den fine bloggen Badut. En fryd for øyet og ikke minst ganen...


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar