søndag 15. februar 2015

Alle hjerters dag




Alle hjerters dag...Valentinsdagen.....Amerikansk dag som handelsstanden har trykket til sitt hjerte. Det har ikke vært en dag vi har feiret, men jeg må innrømme at de siste årene så har denne dagen snike seg inn og blitt vår dag også. En anledning til å si at jeg er glad i deg og gi en liten oppmerksomhet. Man skulle jo ikke trenge det, men det er jo fin å bruke en hver anledning. I år har Mannen hatt jobbehelg, så det ble flere kvelder til rådighet, og jeg fant frem tegnesaker, som jeg burde gjøre mye oftere for det er ingenting jeg kobler mere av med enn tegning, og satte i gang.
  You light up my life 
ble teksten på det ene kortet.



We love you soooooo much

En hjertehilsen fra mamma og ullungen til pappa.



Papirremsen inni hendene som skal illustrere hvor glad vi er i ham er tatt fra et gammelt notehefte. 
Søt musikk....


Inspirasjonen til å legge vekk strikketøyet og lage kort fikk jeg av min kjære som kom med en nydelig bukett to dager før alle hjerters dag fordi han skulle jobbe så mye i helga og ikke kom til å rekke å kjøpe bukett på selve dagen...


...så etter kveldvakten lå dette og ventet på ham.


Ønsker deg en fin kveld!



2 kommentarer: