tirsdag 24. september 2013

Hatee-hatee-hatee-ho!


Jeg holder på med et lue-prosjekt for tiden og siden det dukker opp rever over alt p.g.a. en viss sang som setter seg fort på hjernen, så måtte jeg prøve meg på en reve-lue.

Your fur is red
So beautiful
Like an angel in disguise...

Tenk at reven får så fine ord, men jeg må innrømme at her i huset går det mest i Mikkel rev
som satt og skrev...
Lua er heklet i Rauma alpakka/ull og heklenål nr 4.
Det kommer nok flere luer etter hvert.


Jeg minner om "Gi borten" min som du fremdeles kan ta lodd på. Trekning av premien er 14. oktober. Du kan ta lodd her.
Jeg må også si velkommen til alle nye fine følgere! Så moro!







Ha en fin dag!



9 kommentarer:

  1. Hehe, så fin lue:) synes det er så søtt med ører på barneluer:)

    SvarSlett
  2. Så stilig lua ble!

    Klem,
    Torunn, ITH

    SvarSlett
  3. Den er godt nok sjov, den hat:)

    SvarSlett
  4. Så fin lue! Sikkert populær hos de små også, med flagreører og tutenese! :D

    SvarSlett
  5. Lillegutt var skeptisk til nesa, men da han oppdaget at det var vann i bøttene i sandkassa, så var alt greit.

    SvarSlett
  6. så flot hue, kan også vældig godt lide dine alladin huer :)

    SvarSlett